طراحی المان و محوطه میدان گلها در شهرک مینودر در دست تهیه است
![](/documents/10136/1011073/2b.jpg/39b38481-9186-4e32-9e8a-7f4f29cea6cf?t=1541844266034)
Asset Publisher
دوره آموزشی آشنایی با وظایف شهرداری ها در حوزه اصول و مبانی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان شهرداری قزوین برگزار شد
دیدار صباغی شهردار قزوین با خانواده روحانی شهید امام قلی بیکلو
پیشرفت 95 درصدی پروژه احداث پارکینگ خودروهای سنگین ناحیه منفصل شهری دانش
وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر...
Nested Portlets
ربیعی سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین:
آغاز نهضت شبانه بازرسی شهرداری/ بازرسی سرزده پیشگیرانه است
ربیعی سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از آغاز نهضت شبانه بازرسی شهرداری خبر داد و گفت: بازرسی سرزده پیشگیرانه است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی شهرداری قزوین؛ محمد ربیعی با بیان اینکه بخش زیادی از فعالیتهای اجرائی و نظارتی مدیریت شهری در ساعات پایانی شب انجام میشود گفت: طرح نظارت شبانه بر عملکرد تمامی حوزههای شهرداری قزوین اعم از مناطق، سازمانها و شرکتها به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهرداری در این ساعات در دستور کار همکاران این مدیریت قرار گرفته است.
مدیربازرسی شهرداری قزوین ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به تاکید شهردار قزوین مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان، به دنبال آن هستیم که نظارت بر فعالیتهای شهرداری را تقویت کرده و مسائل و مشکلات شهر را با بازرسی مستمر کاهش دهیم.
ربیعی در تشریح طرح نظارت شبانه مدیرت بازرسی گفت: نظارت بر کیفیت خدمات رسانی در گرمخانهها، نحوه عملیات جمع آوری زباله، رفت و روب معابر، آسفالت ریزی، بررسی وضعیت ایستگاههای اتوبوس و تاکسی، خط کشی معابر، فعالیت و پیگیری مشکلات پایانههای مسافربری، نحوه بهرهبرداری و نگهداری اماکن متعلق به شهرداری قزوین و نظارت بر ساخت و سازها و ... از جمله مواردی است که در این طرح مورد نظارت و ارزیابی قرار میگیرد.
وی ادامه داد: از آنجائیکه نوع و ماهیت کار این مدیریت از جنس نظارت و بازرسی، بازدید و کنترل، بررسی و تحقیق و پیگیری مسائل و موارد مرتبط با مدیریت شهری در حوزههای مدیریتی تابعه شهرداری بهمنظور بهسازی عملکرد و دستیابی به مدیریت اثربخش است و از طرفی اکثر سازمانها و حوزههای تابعه شهرداری در طول ایام سال اعم از کاری و تعطیل بهصورت 24 ساعت شبانه روز در حال فعالیت و ارائه خدمات به شهر و عموم شهروندان هستند و در این بین حضور پررنگ عوامل این مدیریت در تمامی اوقات جهت امر نظارت و پرداختن به وظایف سازمانی میتواند نقش بسیار مهم و بسزایی در افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات و همچنین کسب حداکثری رضایتمندی عموم شهروندان را در چارچوب ضوابط و مقررات درفضایی سلامت و بدور از فساد اداری ایفاء نماید.
مدیر بازرسی شهرداری قزوین گفت: بازرسی سر زده و مستمر ماهیت پیشگیرانه از وقوع تخلف داشته و به بهبود رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری خواهد انجامید.
انتهای پیام/