فراخوان انجام خدمات رفت و روب وحفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز 1401-1402
بسمه تعالی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای
فراخوان انجام خدمات رفت و روب وحفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز 1401-1402
سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین
سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین در نظر دارد براساس بند یک مصوبات چهل و دومین جلسه هیأت مدیره به شماره 2826/د/1400/17 مورخ 17/12/1400 نسبت به برگزاری و انتخاب برنده مناقصه طبق شرایط و اسناد تنظیمی اقدام نماید.
1-موضوع: مناقصه عمومی انجام خدمات رفت و روب وحفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز آرامستانهای سطح شهر به شماره 320/د/1401/17 مورخ 04/02/1401
2-شماره ثبت در سامانه ستاد: به شرح جدول ذیل بوده و کلیه مراحل مناقصه از طریق سامانه www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
3-نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین به نشانی قزوین-کمربندی جمهوری اسلامی-چهارراه نوبیلی –بلوار رضوان کیلومتر 3 جاده فارسیان. شماره تماس 4-33565681
4-مدت پیمان: 12 ماه شمسی
ردیف | شماره نیاز ثبت شده در سامانه ستاد | برآورد اولیه | 5درصد برآورد اولیه |
1 | 2001091176000001 | 26,837,423,792رﯾﺎل | 190/871/341/1 ریال |
5-مبلغ برآورد اولیه: به شرح جدول ذیل می باشد که پیشنهاد دهندگان می بایست 5 درصد برآورد اولیه را به صورت وجه نقد به حساب سپرده سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین به حساب شماره 0108355889003 نزد ﺑﺎﻧﮏ ملی شعبه منتظری ﺑﻪ ﻧﺎم این سازمان ، واریز یا ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی از سوی بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه و در ﭘﺎﮐﺖ "اﻟﻒ" ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﯾﺪ
6-زمان :
- تاریخ انتشار فراخوان: 07/02/1401 از ساعت 9 صبح
- مهلت دریافت اسناد فراخوان: 11/02/1401 تا ساعت 13
- مهلت ارسال پیشنهادات: 21/02/1401 تا ساعت 13
- زمان بازگشایی پاکت ها: 24/02/1401 در محل دفتر مدیریت سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین به نشانی فوق الذکر خواهد بود.
(( هزینه چاپ روزنامه به عهده برنده مناقصه خواهد بود))
receive-documents