فراخوان انجام خدمات رفت و روب وحفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز 1401-1402

بسمه تعالی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای

فراخوان انجام خدمات رفت و روب وحفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز 1401-1402

سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین      

                                      

سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین در نظر دارد براساس بند یک مصوبات چهل و دومین جلسه هیأت مدیره به شماره 2826/د/1400/17 مورخ 17/12/1400 نسبت به برگزاری و انتخاب برنده مناقصه طبق شرایط و اسناد تنظیمی اقدام نماید.

1-موضوع: مناقصه عمومی انجام خدمات رفت و روب وحفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز آرامستانهای سطح شهر به شماره 320/د/1401/17 مورخ 04/02/1401

2-شماره ثبت در سامانه ستاد: به شرح جدول ذیل بوده و کلیه مراحل مناقصه از طریق سامانه www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

3-نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین به نشانی قزوین-کمربندی جمهوری اسلامی-چهارراه نوبیلی بلوار رضوان کیلومتر 3 جاده فارسیان. شماره تماس 4-33565681

4-مدت پیمان: 12 ماه شمسی

ردیف

شماره نیاز ثبت شده در سامانه ستاد

برآورد اولیه

5درصد برآورد اولیه

1

2001091176000001

26,837,423,792رﯾﺎل

190/871/341/1  ریال

 

5-مبلغ برآورد اولیه: به شرح جدول ذیل می باشد که پیشنهاد دهندگان می بایست 5 درصد برآورد اولیه را به صورت وجه نقد به حساب سپرده سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین  به حساب شماره 0108355889003 نزد ﺑﺎﻧﮏ ملی شعبه منتظری ﺑﻪ ﻧﺎم این سازمان ، واریز یا ارائه ضمانت نامه  معتبر بانکی از سوی بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه و در ﭘﺎﮐﺖ "اﻟﻒ" ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﯾﺪ

6-زمان :

  • تاریخ انتشار فراخوان: 07/02/1401 از ساعت 9 صبح
  • مهلت دریافت اسناد فراخوان: 11/02/1401 تا ساعت 13
  • مهلت ارسال پیشنهادات: 21/02/1401 تا ساعت 13
  • زمان بازگشایی پاکت ها: 24/02/1401 در محل دفتر مدیریت سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین به نشانی فوق الذکر خواهد بود.

(( هزینه چاپ روزنامه به عهده برنده مناقصه خواهد بود))

 

 

receive-documents