شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر و نوروز در سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین برگزار شد

جلسه کمیته ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی همزمان با تشکیل کمیته ستاد نوروزی در محل سالن جلسات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ در این جلسه که با حضور روسای مختلف کمیته ها و نماینده های ادارات مختلف برگزار شد، مجید اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ایام الله دهه فجر یکی از رویدادهای بسیار مهم ملی است که باید در این رویداد مهم از ظرفیت های مختلف استفاده کرد.  

وی ادامه داد: استفاده از قالب های فرهنگی ، هنری در حوزه های مختلف نه تنها مختص دستگاه های فرهنگی بلکه کلیه دستگاه های اجرایی هم می شود تا از این ظرفیت بالایی که وجود دارد بهره ببرند .

مجید اسلامی افزود: در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری متناسب با ایام الله دهه فجر برنامه های شاد باید برگزار شود تا شور و نشاط در جامعه به وجود آید. برپایی جشنواره ها، نمایشگاه ها، مسابقات و سایر برنامه های این چنینی ،طیف گسترده ای است که می تواند همه را بهره مند کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین ابراز امیدواری کرد : با یک نگاه ویژه به این ایام و استفاده حداکثری از ظرفیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد که شبکه گسترده ای را در بر می گیرند، اتفاقات خوبی رقم بخورد.  

وی با بیان اینکه نیروهای مستقر در پایانه‌ها تلاش می‌کنند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند، اضافه کرد: آن‌ها شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کردند تا هیچ نگرانی برای شهروندان قزوینی و مسافران عزیز جهت سفر در مناسبت های مختلف بخصوص ایام نوروز نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: پایانه‌های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود خدمات مطلوبی را با پایان فصل زمستان و آغاز فصل بهار به مسافران ارائه می‌دهند.

پایان پیام./

تصاویر مرتبط