English (United States) Persian (Iran)
امروز: چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1397 
English (United States) Persian (Iran)
اخبار

چاپ

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي صريح و شفاف به مسافران نوروزي در پايانه‌هاي مسافربري قزوين

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اتخاذ تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به شهروندان قزويني و مسافران نوروزي 97 است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: مسافران نوروزي در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، مي‌توانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن گوياي  33575557 و شماره پيامک   30006044551225 با مسئولان پايانه‌ها مشکلات خود را در ميان بگذارند.

وي بيان کرد: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.

اين مسوول گفت: اين سازمان با در نظر گرفتن تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به مراجعان در راستاي طرح استقبال از بهار 97 است تا مسافران نوروزي با کمترين مشکل مواجه شوند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين تصريح کرد: هماهنگي و برنامهريزي‌هاي لازم در اين سازمان به منظور ارتقاي سطح اطلاعات و آموزش مسئولان  فروش بليت و ارائه اطلاعات لازم و درست درباره چگونگي تهيه بليت سفر شده است.

پايان پيام

 

 

 

  •  
     
صفحه اصلي  |  سازمان پايانه ها  |  برنامه حركت اتوبوسها  |  تماس با ما  |  مناقصه ها و مزايده ها  |