English (United States) Persian (Iran)
امروز: چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1397 
English (United States) Persian (Iran)
اخبار

چاپ

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين خبر داد؛

آغاز به کار ستاد استقبال از بهار97 سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: فعاليت ستاد استقبال از بهار 97 سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: پايانه‌هاي مسافربري قزوين با اجراي برنامه‌هاي گوناگون و آمادگي بيش از پيش، آماده استقبال از بهار 97 است.

اين مسئول بيان کرد: هماهنگي با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري براي استقرار در پايانه آزادگان، تهيه سفره هفت سين در پايانه با طرحي جديد، نصب بنر و پوستر مناسب با ايام نوروز و هماهنگي با جمعيت هلال احمر براي استقرار در پايانه آزادگان از جمله برنامه هاي اين سازمان براي استقبال از بهار 97 است.

وي شارژ کپسول‌هاي آتش نشاني، عمليات بازسازي، نوسازي و گسترش فضاي سبز همراه با پاکيزگي مناسب‌تر محيط پايانه، پخش بسته‌هاي شکلات به مسافران، تهيه گلدان بزرگ براي پايانه آزادگان از اقدامات استقبال از بهار 97 در اين سازمان عنوان کرد.

اين مسئول گفت: در ايام عيد کارواش‌هاي پايانه آزادگان و غرب قزوين تعطيل نيست و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين لکه گيري و آسفالت پايانه ها، رنگ آميزي همه جداول و خط کشي پارکينگ، دعوت نوروز خاني در ايام و کاشت گل و گياه فصلي از جمله اقداماتي است که در پايانه‌هاي مسافري انجام خواهد شد.

محمدحسيني بيان کرد: خانه تکاني و نظافت ويژه پايانه‌ها در سکوهاي سوار و پياده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکينگ، غرفه‌ها، سالن انتظار و سرويس بهداشتي همچنين نصب بنر، پوستر و تابلوهاي جديد راهنما در محوطه از ديگر فعاليت‌هاي استقبال از بهار 97خواهد بود.

اين مسوول گفت: با شروع فصل بهار، پايانه‌هاي مسافربري قزوين با امکانات و تجهيزات خود آماده ارائه خدمات مطلوب و مورد نياز به مسافران خواهد بود.

وي افزود: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.

وي بيان کرد: در اين ايام  همه دست‌اندرکاران به‌ نحوي تلاش مي‌کنند که شرايط مناسب و ايمن را فراهم کنند تا مردم بدون دغدغه خاطر به سفرهاي خود بپردازند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهي در پايانه‌هاي مسافري از جمله اتاق مادر و کودک،سرويس بهداشتي، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌هاي تجاري که محصولات و کالاهاي موردنياز مسافران را در پايانه‌ها ارائه مي‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از اين امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، مي‌توانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک30006044551225 با مسئولان پايانه‌ها مشکلات خود را در ميان بگذارند.

وي با تاکيد بر اهميت آرامش روحي و رواني شهروندان مسافر، لزوم همکاري و همراهي متقابل مسافران و مسئولان را در اين زمينه يادآور شد و گفت: ما در پايانه‌هاي مسافري سازوکارهاي لازم را براي خدمت‌رساني مطلوب به مسافران فراهم خواهيم کرد.

اين مسئول به لزوم رعايت پاکيزگي و بهداشت در پايانه‌ها و اتوبوس‌ها اشاره کرد و از رانندگان و مسافران خواست که در اين زمينه همکاري بيشتري با مسئولان پايانه‌ها داشته باشند.

پايان پيام

 

 

 

  •  
     
صفحه اصلي  |  سازمان پايانه ها  |  برنامه حركت اتوبوسها  |  تماس با ما  |  مناقصه ها و مزايده ها  |