English (United States) Persian (Iran)
امروز: دوشنبه، 30 بهمن 1396 
English (United States) Persian (Iran)
تازه هاي خبر

چاپ

براساس اعلام مرکز137 شهرداري قزوين؛

سازمان پسماند مقام اول رضايتمندي شهروندان را کسب کرد

بر اساس اعلام مرکز 137شهرداري قزوين سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در آذرماه سال جاري و با کسب بيش ترين ميزان رضايتمندي از سوي شهروندان ، مقام اول رضايتمندي شهروندان را کسب کرد.

مجتبي منتظري ، رييس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با بيان خبرفوق افزود: بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوي مرکز 137 شهرداري قزوين ، ميزان کل تماس هاتي مردمي با سامانه 137 يک هزار و 994مورد است که اين سازمان با يکصد و93مورد تماس در رده دوم تماس هاي مردمي قرار داشته که به همه آن ها رسيدگي کرده و پاسخ گوي تمام مشکلات و مسائل مطروحه از سوي مردم بوده است که اين خود نشان از اهميت جايگاه سازمان و نقش بي بديل آن در ارائه خدمات به مردم را دارد .

وي با تفکيک تماس هاي مردمي با سامانه 137 شهرداري قزوين گفت : از تعداد 193تماس ؛ هفتاد مورد با موضوع جمع آوري و دفن زباله ، ضايعات و نظافت معابر ، 25 مورد با موضوع جمع آوري خاک و نخاله ، 23مورد با موضوع لايروبي جوي ها و چاه ها و 34 مورد با موضوع سگ هاي بلاصاحب و جانوران موذي است .

منتظري افزود: اين موفقيت در ادامه موفقيت هاي اين سازمان از ابتداي سال جاري تاکنون مي باشد ؛ بطوري که توانسته است با همکاري پرسنل ستادي و عملياتي خود در طول 9ماهه اخيز نيز رتبه اول رادر پاسخگويي به مشکلات مردم که از طريق سامانه 137 اعلام شده است ، ازآن خود نمايد .

عضو هيات مديره سازمان پسماند ضمن سپاس از حسن توجه مردم در حفظ پاکيزگي و تامين زيبايي شهر و همکاري با پاکبانان گفت: يکي از راه هايي که مي تواند در روند ارائه خدمات به مردم شريف از سوي اين سازمان تسريع بخشد ، ارائه آدرس دقيق مکان مورد نظر از سوي شهروندان و يا اعلام شماره تماس جهت کسب اطلاعات بيش تر از نوع مشکل و مکان دقيق مورد نظر از سوي عوامل اجرايي اين سازمان است .

وي درباره زمان پاسخگويي به موارد اعلامي به مرکز 137 شهرداري از سوي سازمان مديريت پسماند گفت: زمان پاسخگويي و رسيدگي به مشکلات مردمي و مسائل مطروحه در سامانه 137 شهرداري قزوين با توجه به شرح ماموريت هاي محوله به اين سازمان از يکسو و پراکندگي شهر و نواحي منفصل شهري دانش ، ناصر آباد ، مشعلدار ، وثوق آباد ، حسن آباد ، نجف آباد ، اسماعيل آباد و شهيد بهشتي با توجه به نوع و ميزان تقاضا کم تر از چند ساعت بوده اما اگر نياز به بستر سازي ، فراهم کردن امکانات زير ساختي و تجهيزات فني باشد و يا در مناطق منفصل قرار گرفته باشد ، حداکثر تا 24 ساعت پيگيري و انجام خواهد شد .

رييس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ضمن اعلام شماره تلفن هاي 33367765 و 09018088738جهت دسترسي آسان تر همشهريان محترم به سازمان مديريت پسماند جهت طرح خواسته ها ي خود تاکيد کرد: کليه طرح هاي خدماتي اين سازمان در راستاي تامين رفاه همشهريان محترم تدوين و عملياتي مي شود .

 

  •  
     
صفحه اصلي  |  سازمان مديريت پسماند  |  چارت سازمان و شرح وظايف کارکنان  |  پژوهش و کتب  |  کمپ حامي  |  گالري تصاوير  |  آموزش  |  ارتباط با ما  |