جمعه ۱۳۹۵/۰۲/۳۱

در منطقه نمونه گردشگري کامان و زرشک صورت گرفت؛

کلنگ‌زني پروژه شهرک اسکيمويي با اعتبار 200ميليارد ريال در قزوين

پروژه شهرک اسکيمويي در منطقه نمونه گردشگري کامان و زرشک با حضور مسوولان کشوري، استاني و شهري با اعتبار 200ميليارد ريال کلنگ‌زني شد.

حمايت از توسعه گردشگري شهر قزوين

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ شيرکوند، معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در اين آئين گفت: شهر قزوين از پتانسيل‌هاي فراواني براي توسعه گردشگري برخوردار مي‌باشد که با بهره‌برداري از اين پتانسيل‌ها مي‌توان شهر قزوين را متحول کرد.

وي به قرار گرفتن قزوين در کنار دو شهر پرجمعيت تهران و کرج و کمبود امکانات تفريحي در اين شهرها اشاره و بيان کرد: نزديکي شهر قزوين به پايتخت و داشتن فضاهاي طبيعي بکر پتانسيل خوبي براي توسعه گردشگري اين شهر است که مي‌تواند نقش مهمي براي توليد درآمد و ايجاد اشتغال داشته باشد.

شيرکوند با تاکيد بر تلاش مسوولان قزوين براي توسعه گردشگري گفت: براي توسعه گردشگري شهر قزوين بايد از تمام ظرفيت‌ها استفاده شود و اين مجموعه از توسعه گردشگري شهر قزوين حمايت خواهد کرد.

اجراي پروژه شهرک اسکيمويي بر اساس طرح جامع و هدفمند

منوچهر حبيبي، معاون عمراني استانداري قزوين نيز در اين آئين گفت: پروژه شهرک اسکيمويي بايد بر اساس يک طرح جامع و هدفمند احداث شود.

وي افزود: اميدواريم با اجرايي شدن اين نوع پروژه‌ها يک منطقه جاذب گردشگردي فراهم شود.

حبيبي اظهار کرد: با همه توان از اجراي اين پروژه حمايت خواهيم کرد و اميدواريم در يک زمان بندي مناسب اين پروژه مورد بهره‌برداري شهروندان قزويني و گردشگران قرار گيرد.

نگاه جدي مسوولان استان براي توسعه گردشگري

شاهرخ عطائي، مدير موسسه رفاهي تفريحي کاسپين قزوين نيز در اين آئين گفت: اميدواريم کلنگ زني اين پروژه گام موثري در اجراي شدن فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تحقق اقتصاد مقاومتي و تاکيدات استاندار قزوين مبني بر توسعه گردشگري باشد.

عطايي افزود: اين شهرک قرار است در دو فاز ساخته شود، فاز اول اين پروژه با ساخت 100 کلبه به سبک اسکيمويي در شهريور ماه به پايان خواهد رسيد .

وي با بيان اينکه براي ساخت اين پروژه 200 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: در اين طرح به گردشگران خدمات اقامتي، رفاهي، تفريحي و ورزشي به ويژه براي ورزش هاي اسکي و کوهنوردي ارائه خواهد شد.

وي بيان کرد: بسترهاي ورود سرمايه گذار و بخش خصوصي به شهر قزوين آماده شده است و اميدواريم در آينده نزديک شاهد رونق گردشگري در اين شهر باشيم.

عطائي افزود: نگاه موثر و جدي از سوي مسوولان استان براي توسعه گردشگري ايجاد شده است و اميدواريم با اين نگاه جدي اجراي پروژه هاي سرمايه گذاري دنبال شود.

پايان پيام

 

 

 

 

تصاویر مرتبط