یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

اعلایی استاندار قزوین:

به پشتوانه ملت با بصیرت ایران، امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار می تواند در برابر بدخواهان بایستد

اعلایی استاندار قزوین گفت: به پشتوانه ملت با بصیرت ایران، امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار می تواند در برابر بدخواهان بایستد و بزرگی ملت ایران را فریاد بزند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ محمد اعلایی درآئین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس_نسیم شمال_اقبالیه افزود: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون بصیرت، درایت و صبر ملت ایران است.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام یکی از بزرگترین عملیات نظامی دنیا نشان داد با اقتدار در برابر دشمنان و بدخواهان ملت ایران ایستاده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در تاریخ ایران شاهد بودیم که سران کشورهای قدرتمند بدون اجازه شاه در کشور ما جلسه می گذاشتند و برای مردم تصمیم می گرفتند اما امروز فهمانده ایم کسی حق تجاوز به حریم ایران عزیزمان را ندارد.

وی در ادامه ضمن تشکر از نیروهای مسلح و دست اندرکاران امنیت کشور، گفت: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا توسط نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خورد، ولی هم اکنون در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است که این مهم بزرگی و اقتدار ملت ایران را می رساند.

اعلایی همچنین ضمن قدردانی از ملت صبور و با بصیرت ایران،گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند، امیدواریم با احداث این تقاطع ها شاهد کاهش بار ترافیکی شهر قزوین و ایجاد آسایش و آرامش مردم این منطقه باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه موظفیم خدمت رسانی را سرلوحه کارمان قرار دهیم و امیدواریم پروژه هایی که امروز کلنگ زنی می شود و همچنین کارهایی که در سال جاری به سرانجام می رسد، بتواند نشانه خوبی از عزم مسئولین برای سپاس گذاری از این مردم همیشه در صحنه باشد.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط