سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۵

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

پروژه درزگيري آسفالت منطقه سه شهرداري قزوين به پايان رسيد

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني درزگيري آسفالت سطح منطقه سه شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر آغاز شد که اکنون به پايان رسيده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائي‌فر افزود: امسال براي درزگيري آسفالت سطح اين منطقه 300 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافت که عمليات تراش آسفالت نزديک به 30هزار مترطول در برنامه کاري امسال قرار داشت.

وي با اشاره به اهميت اجراي اين پروژه توضيح داد: با توجه به اينکه هزينه روکش آسفالت بسيار گران است با درزگيري ترک‌هاي آسفالت و تراشيدن آسفالت‌هاي خراب شده در خيابان‌هاي اصلي، اجراي روکش آسفالت را 2 تا 3 سال به تاخير مي‌اندازد.

فدائي‌فر اضافه کرد: امسال که تلاش بر اين بود که کيفيت اجراي اين پروژه در سال جاري نسبت به سال گذشته بهتر باشد، اين پروژه با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر اجرايي شد.

وي اظهار کرد: مرمت و حفظ و نگه‌داري خيابان‌هاي اصلي سطح منطقه از اهداف اصلي اجراي اين پروژه است.

اين مقام مسوول اضافه کرد: اجراي اين طرح با کيفيت مناسب يکي از خواست‌هاي شهروندان است و براي جلب رضايت شهروندان مديريت شهري تلاش کرد به نحو احسن اين طرح را اجرايي کند.

فدائي‌فر بيان کرد: امسال با توجه به اهميت اجراي پروژه اعتبار عمليات عمراني اين پروژه نسبت به سال گذشته افزايش خوبي داشت.

 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط