چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۷

با حضورصباغی شهردار قزوین؛

اولین اجلاس شهرستانی نماز در قزوین برگزار شد

اولین اجلاس شهرستانی نماز در قزوین با حضورصباغی شهردار قزوین برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ این اجلاس با عنوان گرامیداشت « استاد حاج رضا یزدان پناه» و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، صباغی شهردار، صلح جو عضو شورای اسلامی شهر، مدیران استانی و شهری قزوین در مسجد خات الانبیا(ص)برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدیر ستاد اقامه نماز استان قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه امام هادی (ع) گفت: از این امام بزرگوار زیارت جامعه کبیره، زیارت غدیریه حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و…. صادرشده است که خود یک دوره کامل امام شناسی است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی افزود: اجلاس نماز به‌منزله اذان و ندای همگانی و یک شعار است. قبلاً فقط اجلاس نماز سالانه کشوری برگزار می‌گردید که تاکنون ۳۰ اجلاس سراسری با پیام مقام معظم رهبری برگزارشده است امسال هم بحمدالله با پیام پر محتوی و ارزشمند معظم له در زنجان برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم که اجلاس فقط محدود به یک اجلاس یک‌روزه کشوری باشد، بلکه می‌خواهیم اجلاس‌های نماز به‌عنوان یک جریان مستمر باشد تا در طول سال شاهد اثرات مثبت آن باشیم. لذا اجلاس‌های استانی و شهرستانی به همین منظور برگزار می‌شود که بحمدالله نهمین اجلاس استانی قزوین در ۲۰ دی‌ماه برگزار شد و اکنون هم در حال برگزاری اجلاس شهرستانی نماز قزوین هستیم.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی عنوان کرد: با عنایت به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج اذان حلقومی بر آن شدیم که مؤذنین استان شناسایی شوند و فراخوان مقاله مسابقه بین آن‌ها برگزار و از مؤذنین تجلیل و تقدیر شود.

در پایان این مراسم از فعالان نماز و اذان و نفرات برتر شرکت‌کننده در فراخوان مقاله و مسابقه اذان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط