چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد

ضريب ايمني عابران پياده در محور دانشگاه امام خميني(ره) افزايش مي‌يابد

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: ضريب ايمني عابران پياده در محور دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) قزوين با اجراي گذرگاه هاي برجسته افزايش مي يابد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: پيرو مصوبه شوراي ترافيک استان مبني بر ضرورت توجه خاص به ايمني عابران پياده در محور دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) قزوين، شهرداري قزوين در سال هاي 93 و 94 اقدامات موردنياز براي ايمن سازي اين محور را آغاز کرده است.

وي اضافه کرد: در اين راستا شهرداري قزوين با اعتباري بالغ بر 2/5 ميليارد تومان مجموعه اقداماتي از قبيل اصلاح هندسي، خريد و نصب تجهيزات ترافيکي از جمله 4 دستگاه پل عابرپياده، تابلوهاي راهنماي مسير، اصلاحات هندسي مسير، اصلاح هندسي معبر و نصب تجهيزات کنترل ترافيک را به منظور ايمن سازي محور مذکور در دستورکار قرار داده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: پيرو درخواست هاي متعدد مردم و بررسي هاي فني در خصوص ضرورت  احداث گذر برجسته در مقابل مسجد امام صادق، مسجد فشالنجي ها و مقابل پارک هشت بهشت، شهرداري قزوين اقدام به احداث گذرگاه برجسته به منظور ايمن سازي محل گذر عابر پياده طي روزهاي اخير کرده است.

عرشيان تصريح کرد: با توجه به نوع عمليات قسمت عمده تخريب و اجراي جدول به صورت شبانه و اجراي کف پوش متعاقب آن نيز به صورت روزانه در قالب دو اکيپ کاري انجام مي شود.

وي خاطرنشان کرد:  به خاطر مشخصات فني و لزوم گيرش اوليه بتن حداقل لازم است 24 ساعت معبر با اعمال محدوديت ترافيکي مديريت شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اظهار کرد: همچنين برابر چارچوبي که پليس راهور مشخص کرده است در هر مرحله براي يک چهارم معبر امکان تخريب و اجراي پروژه وجود دارد.

عرشيان بيان کرد: در پروژه عمراني که همزمان با جريان ترافيک نيازمند اجراي کار است، شاهد تشديد ترافيک و افزايش حجم در معابر پيراموني هستيم.

وي با بيان اينکه ميزان اعتبار در نظر گرفته شده براي اجراي اين پروژه 40 ميليون تومان است، گفت: با توجه به اينکه حداکثر تا 24 ساعت زمان نياز است که گيرش اوليه معبر انجام شده و معبر به حالت اول برگردد از شهروندان محترم بخاطر صبر و شکيبايي و همکاري که با سازمان دارند، قدرداني مي کنم.

 

تصاویر مرتبط