پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۶

مادر شهيد ابوتراب طالبي:

توفيق داشتم فرزندم را در راه امام حسين(ع) دادم

مادر شهيد ابوتراب طالبي گفت: خدا به من خيلي توفيق داده بود که فرزندم را در راه امام حسين(ع) دادم.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛  وي در ديدار جمعي از مديران استاني و شهري با وي افزود: تراب را هم بيشتر از ديگر بچه‌ها دوست داشتم و پدرش معتقد بود تراب خيلي پر رزق و روزي است.
اين مادر با ذکر خاطرات متعدد از فرزند شهيدش بيان کرد: تراب سه بار به منطقه رفت بعد از بار سوم دو نفر به جلوي منزل ما آمدند گفتند که عکس تراب را براي تکميل پرونده‌اش مي‌خواهيم آنجا بود فهيمدم تراب شهيد شده است که از هوش رفتم.
حسين غياثوند، عضو شوراي اسلامي شهر نيز در اين ديدار گفت: کشور به برکت جانفشاني و اهداي خون شهدا پايدار مانده است.
غلامرضا حقايق‌پور، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: افتخار ما در بنياد، خدمتگزاري خانواده شهدا و جانبازان است.
گفتني است؛ در اين ديدار لنکراني معاون بنياد شهيد، اصغر اله‌ياري مشاور امور ايثارگران شهرداري، فرمانده پايگاه بسيج مسجد زينيبه و ... حضور داشتند.
ابوتراب طالبي‌ميزوجي، چهارم شهريور 1346 در روستاي ميزوج از توابع شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش شعبانعلي سال گذشته فوت کرد و مادرش حوري هنوز غصه‌دار ابوترابش است. ابوتراب تا پايان دوره ابتدايي درس خواند. آهنگر و جوشکار بود. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. بيست و چهارم اسفند 1363 در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهيد شد. مزار او در گلزار شهداي شهر زادگاهش قرار دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط