دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۱

صباغی شهردار قزوین:

اعتماد مردم و خیرین به موسسات خیریه بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه آنهاست

شهردار قزوین گفت: اعتماد مردم و خیرین بزرگترین و سرمایه ارزشمندترین موسسات خیریه است که باید در جهت حفظ و ارتقاء این سرمایه برنامه‌ریزی های لازم انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اجرایی شهر دوستدار کودک؛ مهدی صباغی در بازدید از موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی(شیرخوارگاه حلیمه) قزوین افزود: مجموعه مدیریت شهری قزوین نیز تلاش خواهد کرد با برنامه ریزی های مناسب در راستای رفع مشکلات  مادی و معنوی این شیرخوارگاه همت بگمارد.

 

وی تصریح کرد: افزایش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، توسعه فضای سبز، تبلیغات محیطی، استفاده از فضاهای گردشگری و تفریحی و سایر نیازهای این موسسه در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

 

شهردار قزوین با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان و مربیان این موسسه که به همراه عشق و علاقه می باشد، بسیار ارزشمند است، گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی و صادقانه پرسنل این شیرخوارگاه قابل تقدیر و ارزشمند است و مسئولیت کار در این موسسه بسیار سخت و سنگین می‌باشد.

 

 سید محمد علمی، رییس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک و سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین نیز در این بازدید گفت: باید زمینه لازم برای شکوفایی استعدادهای این کودکان را فراهم کرد و از وجود آنها غافل نشویم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط