پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹

با امضای تفاهم نامه میان شرکت ارتباطات و شهرداری قزوین؛

پروژه فیبر نوری در قزوین توسعه می یابد

به مناسبت هفته دولت و با حضور زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صباغی شهردار قزوین و نماینده شرکت ارتباطات (شاتل) تفاهم نامه همکاری بین شهرداری قزوین و این شرکت به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛  در این تفاهم نامه که به امضای شهردار قزوین و نماینده شرکت ارتباطات رسید، بر ضرورت انجام اقدامات مشترک در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در قزوین تا پایان سال جاری تاکید شده است.

 

این گزارش حاکی است؛ توسعه شبکه فیبر نوری تا درب منازل و محل های کسب و کار با راهبری و هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین توسعه کلان پروژه ملی شبکه فیبر نوری در سطح شهر قزوین از جمله اهداف امضای این تفاهم نامه به شمار می رود.

 

این گزارش خاطرنشان می کند؛ آیین بهره‌برداری از طرح‌های ارتباطی استان قزوین به مناسبت هفته دولت در محل استانداری قزوین و با حضور زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، آیت‌اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، اعلایی استاندار، محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، صباغی شهردار و جمعی از مدیران استانی و شهری  برگزار شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط