پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۱

حق شناس، نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:

لزوم تخصیص صد درصدی بودجه پروژه های هوشمندسازی/افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی به شهروندان در استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در حوزه فناوری و هوشمند سازی جای کار بسیاری وجود دارد و باید بتوانیم در این حوزه بسترهای مورد نیاز را فراهم کنیم.

محسن حق شناس افزود::هوشمندسازی و فناوری برای شورای ششم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا تکلیف شهرداری این بود که ۱۰۰ درصد بودجه ردیف پروژه های  هوشمندسازی را محقق نماید‌.

 

حق شناس خاطرنشان کرد: امروز با افتتاح و رونمایی پروژه های هوشمندسازی شاهد تحقق بخشی از افقی هستیم که شهرداری مکلف به انجام آن بود.

 

نایب رئیس شورای اسلامی خواستار افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص استفاده شهروندان از خدمات الکترونیکی شهرداری قزوین شد و گفت: متاسفانه آمار استفاده از فناوری های حوزه خدمات شهری کم است و از این رو لازم است تا در این رابطه چاره اندیشی شود.

 

وی با بیان اینکه رونمایی از پروژه های هوشمند سازی در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم تدارک دیده شده است، ازتلاشهای پرسنل خدوم سازمان فاوای شهرداری قدردانی و بیان کرد: ارایئه این پروژه ها به شهروندان از جنس خدمت بی منت و صادقانه به شهروندان است و لذا از زحمات تک تک همکاران و مدیران شهری قدردانی می کنیم.

 

حق شناس به فواید هوشمند سازی شهری اشاره و خاطرنشان کرد: تسهیل در امور، افزایش سلامت اداری و شفافیت و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان ازجمله مهم ترین مواردی است که دراثر هوشمندسازی فرآیندها به دست می آید.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: در اثر توسعه فرآیندهای هوشمندسازی مدیریت یکپارچه شهری همراه با رضایتمندی شهروندان ایجاد خواهد شد.

 

 

تصاویر مرتبط