شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

برگزاری اختتامیه اولین نمایشگاه ایتکس و صنایع وابسته در قزوین

اولین نمایشگاه ایتکس و صنایع وابسته و سومین نمایشگاه هایتک و دانش بنیان که از پنجم تا هشتم ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا شده بود به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛این سازمان که به نمایندگی از شهرداری قزوین در این نمایشگاه حضور داشت، به معرفی بخشی از دستاوردهای خود در حوزه شهر هوشمند و ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری به شهروندان پرداخت.

 

براساس این گزارش؛در مدت 4 روز برگزاری این نمایشگاه، غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد به گونه ای که در این مدت تعدادی زیادی از بازدیدکنندگان با حضور در غرفه این سازمان نحوه دریافت خدمات الکترونیکی شهرداری را از کارشناسان این سازمان فراگرفته و از تسریع روند انجام امور با استفاده از این نرم افزارها ابراز رضایت کردند.

 

این گزارش خاطرنشان می کند؛ به کارگیری تمامی امکانات و قابلیت ها برای الکترونیکی کردن خدمات و تحقق شعار شهر هوشمند از مهم ترین رویکردهای شهرداری قزوین به شمار می رود و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با هدف بهبود کیفیت خدمات به شهروندان و دستیابی به این مهم تمام توان خود را به کار گرفته است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط