سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با انجام اقدامات ویژه،آماده استقبال از نوروز 1402 است

اسفندیاری رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: این سازمان با انجام اقدامات ویژه، آماده استقبال از نوروز 1402 شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛محسن اسفندیاری در تشریح فعالیت های صورت گرفته در قالب ستاد نوروزی شهرداری گفت: با برنامه ریزی های مدون و استفاده از تمامی امکانات در تلاش هستیم بهترین خدمات را در حوزه فعالیت های سازمان به گردشگران و شهروندان ارائه نماییم.

 

اسفندیاری،آماده سازی پرتال شهرداری، پیش بینی و آماده سازی سیستم ها و امکانات برای تعطیلات نوروز با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و به روزرسانی نقشه ها و امکانات سیستم راهنمای گردشگر را برای استفاده مهمانان نوروزی بخشی از اقدامات پیش بینی شده در ایام نوروز عنوان کرد.

 

وی افزود: صدور QRCODE برای معرفی مراکز گردشگری استان با همکاری مجموعه میراث فرهنگی و چاپ آن بر روی بنرها و نصب در اماکن گردشگری و راه اندازی امکان پردازش تصویر برای حدود 40 طرح و موضوع با همکاری سازمان های نوسازی و بهسازی و زیباسازی برای تصاویر شهدا و جاذبه های گردشگری قزوین از دیگر امکانات و دسترسی های فراهم شده برای گردشگران است.

 

اسفندیاری ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت ها برای ارائه خدمات کیفی به گردشگران و شهروندان خاطرنشان کرد:راه اندازی پروژه تحلیل رفتار گردشگر در سرای سعدالسلطنه و ارسال پیامک خوش آمدگویی به میهمانان نوروزی از دیگر موضوعات مورد پیگیری و در دست اقدام سازمان در ایام نوروز قلمداد می شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط