پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

هفته گردشگری و صنایع دستی انجام شد:

تقدیر از ۵۷صنعتگر فعال در مجموعه سعدالسلطنه

قدسی سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری گفت: به مناسبت هفته گردشگری و صنایع دستی از ۵۷ صنعتگر فعال در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه با حضور میثم حصاری معاون سازمان صنایع دستی وگردشگری تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین؛سیدصادق قدسی پور اظهار کرد: با توجه به تاریخی بودن مجموعه سعدالسلطنه، شهرداری قزوین از این فضا برای فعالیت صنعتگران حوزه صنایع دستی استفاده کرده است.

 

وی عنوان کرد:با زیرساخت های فراهم شده در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه در حال حاضر بیش از ۵۰ صنعتگر حوزه صنایع دستی در آن فعالیت می کنند.

قدسی پور تصریح کرد: فعالیت صنعتگران حوزه صنایع دستی در این مجموعه موجب شناساندن بیشتر صنایع دستی استان قزوین به گردشگران و بازدیدکنندگان از مجموعه سعدالسلطنه می شود و از سوی دیگر منجر به رونق اقتصادی در استان می گردد.

 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در حیطه وظایف خود با غرفه هایی که در مجموعه سعدالسطنه در اختیار دارد، آماده همکاری با صنعتگران حوزه صنایع دستی بوده و سعی دارد با فراهم نمودن شرایط لازم رونق کسب و کار آنان را نیز فراهم آورد.

 

انتهای پیام.

تصاویر مرتبط