شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

قدسی پور:

برگزاری جشن دهه کرامت با محوریت عفاف و حجاب در مجموعه سعدالسلطن

قدسی سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین از برگزاری جشن دهه کرامت با محوریت عفاف و حجاب در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین؛ سیدصادق قدسی پور اظهار کرد: در راستای وظیفه ای که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب براساس قوانین عرفی جامعه برعهده سازمان گذاشته شده است، اجرای برخی برنامه های فرهنگی در دستورکار قرار دارد.


وی ضمن گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت عنوان کرد:به این منظور فرصت دست داده در دهه کرامت را مغتنم شمرده و نسبت با برگزاری جشن دهه کرامت اقدام کردیم.
 

سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین تصریح کرد:تئاتر نمایشی،تواشیح، سرود، سخنرانی،مسابقه و فعال سازی غرفه چالش حجاب از جمله مهمترین بخش های این جشن به شمار می رود.


قدسی پور خاطرنشان کرد:غرفه چالش حجاب با بهره مندی از ظرفیت فعالان حوزه عفاف و حجاب در حاشیه جشن دهه کرامت در حیاط بهشتیان مجموعه تاریخی سعدالسلطنه راه اندازی شده است که در این غرفه روسری و شال دختران نوجوان و جوان با تمایل خودشان مرتب شده و هدایایی به رسم یادبود تقدیم دختران عزیز حاضر در جشن می شود.
می دهند.


وی یادآور شد:اهدای روسری و شال به دختران نوجوان و جوان حاضر در این جشن از دیگر برنامه های جشن دهه کرامت در سعدالسلطنه به شمار می رود. 


انتهای پیام/

تصاویر مرتبط