سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۲/۲۵

موسوي، سرپرست دانشگاه علمي کاربردي شهرداري قزوين:

سمينار تخصصي «مديريت برندسازي» با موضوع گام هاي طلايي برندينگ برگزار شد

سمينار تخصصي «مديريت برندينگ» توسط دانشگاه علمي کاربردي شهرداري قزوين و همکاري کانون کارآفرينان استان قزوين در محل سالن اجتماعات دانشگاه علمي کاربردي شهرداري قزوين برگزار شد.

سيد حامد موسوي، سرپرست دانشگاه علمي کاربردي شهرداري قزوين گفت: سمينار تخصصي مديريت برندسازي از سوي اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علمي کاربردي شهرداري قزوين؛ خوانساري، دبير کانون کارآفرينان استان قزوين، در اين همايش، توضيحاتي را در خصوص چيستي برند، اهميت برندسازي و دسته بندي برندها از ديد کارشناسان ارائه کرد.

در ادامه وي با ارائه نمونه هاي داخلي و خارجي در قالب فيلم هاي کوتاه به توضيح در خصوص گام هاي برندسازي پرداخت و افزود: گام هاي برند سازي به ترتيب شامل  علاقه مندي، پردازش، جايگاهسازي، هويت سازي، تبليغات، بازاريابي، فروش و حس برند است. همچنين در پايان سمينار، حاضران به طرح سئوالات خود در خصوص بحث برندينگ پرداختند.

در اين سمينار که به صورت يک دوره آموزشي 4 ساعته برگزار شد، سيد حامد موسوي سرپرست دانشگاه علمي کاربردي شهرداري قزوين،  دکتر محمد حسين خوانساري دبير کانون کارآفرينان استان قزوين، جمعي از اساتيد کارآفريني دانشگاه، اعضاي شوراي پژوهشي، دانشجويان،  علاقهمندان و کارآفرينان حضور داشتند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط