Skip to Content

Nested Portlets Nested Portlets

5/27/2020

مسئول روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛

تماس 5 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در اردیبهشت

پنج هزار و 58 شهروند قزوینی در اردیبهشت امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع پنج هزار و 58 تماس شهروندان با سامانه 137، سه هزار و 53  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

 براساس این گزارش، 2 هزار و چهار تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

 بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم انجام شد.

 پایان پیام

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو