Nested Portlets
مسئول روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛
تماس 5 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در اردیبهشت
پنج هزار و 58 شهروند قزوینی در اردیبهشت امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع پنج هزار و 58 تماس شهروندان با سامانه 137، سه هزار و 53 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، 2 هزار و چهار تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام